Contractbeheerder/medewerker inkoop (kwartiermaker)
-
Provincie
Gelderland
-
Branche
Lokale overheid
-
Opleidingsniveau
MBO
-
Dienstverband
Detachering
-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
Voor de Veiligheidsregio Gelderland Zuid is FlexIntens op zoek naar een Contractbeheerder/medewerker inkoop (kwartiermaker) voor 32 uur per week.De Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (VRGZ) zet zich in om rampen en crises zo goed mogelijk te voorkomen en te bestrijden. Inwoners van onze regio kunnen rekenen op snelle en goede hulpverlening van onze ambulance- en brandweercollega’s. We werken samen met de 14 gemeenten in onze regio, de politie en andere lokale, regionale en landelijke partijen. Benieuwd naar wat wij nog meer doen of wat de Veiligheidsregio precies is? Kijk dan gerust rond op onze website:
De organisatie - Veiligheidsregio Gelderland-Zuid
Wat doen wij? - Veiligheidsregio Gelderland-Zuid
Opdracht
Registratie en archivering- Je zorgt voor tijdige en juiste registratie en archivering van contracten, inkoopafspraken en de daarbij behorende informatie in ons ERP systeem en documentmanagementsysteem.
- Je bent in staat de veelal ongestructureerde inkoopinformatie op te halen en te vertalen naar gestructureerde gegevens ten behoeve van de contract- en financiële administratie.
- Je beheert de contractinformatie, haalt deze proactief op en zorgt dat deze actueel en compleet blijft en onderneemt hiervoor de benodigde acties, waaronder persoonlijk contact of overleg.
- Je voorziet de contractmanagers, contracteigenaren en inkoopadviseurs in hun informatiebehoefte en stelt op verzoek rapportages op.
- Je ondersteunt de contracteigenaren, contractmanagers en inkoopadviseurs bij het opstellen en vastleggen van contractafspraken. Je ondersteunt in het gebruik van het contractbeheersysteem.
- Je houdt (landelijke) ontwikkelingen bij op het gebied van bedrijfsvoering en administratieve processen, je denkt proactief mee over verbeteringen in het contractbeheer en je levert hiervoor verbetervoorstellen.
- Je verricht administratieve ondersteunende werkzaamheden voor de inkoopadviseurs op het gebied van inkoopmeldingen, werkvoorraad, inkoopdossiers en inkooptrajecten of aanbestedingen.
- De functie is nieuw voor onze organisatie, dus je moet hier deels zelf invulling, vorm en richting aan geven (kwartiermaken).
Functie eisen
Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:
Eisen:
- Minimaal 1 jaar antoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar op het gebied van inkoop en contractbeheer
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in de richting vanjuridisch, commercieel, economisch en/of facilitair
- In het kader van de wet DBA leent deze uitvraag zich helaas niet voor uitvoering door zzp’ers. Mocht je als zzp’er willen reageren, kan dat via ons middels een detacheringsconstructie.
Wensen:
- Minimaal 3 jaar antoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van inkoop en contractbeheer
- Aantoonbare werkervaring metopstellen van financiële rapportages
- Aantoonbare werkervaring met geautomatiseerde systemen zoals ERP- en documentmanagementsystemen en inkooptools zoals spendanalyse en een aanbestedingskalender
- Aantoonbare werkerervaring met het ontwikkelen en adviseren (kwartiermaken) op het gebied van contractbeheer
- Aantoonbare afgeronde opleiding op het gebied van inkoop
- Kandidaat is woonachtig binnen een straal van 30 km van Nijmegen
- Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na initiële duur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur)
Competenties
- Je hebt een proactieve en zelfstandige houding
- Je kunt echter ook goed in teamverband werken
- Je kunt goed plannen en organiseren en werkt accuraat en nauwkeurig
- Je hebt goede contactuele eigenschappen en een flexibele instelling
- Je bent zowel verbaal als schriftelijk sterk
- Je hebt lef om proactief in te zetten op ontwikkelingen en verbeteringen
- Je kunt goed analyseren en je werkt resultaatgericht met oog voor kwaliteit
Inschrijven tot
Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 01-07-2025 om 12:00.
Gewenst aantal uren
32 uur per week.
Procedure en arbeidsvoorwaarden
Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.
Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:
- Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
- Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
- Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
- Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.