Functioneel beheerder Beheer Openbare Ruimte (BOR) iAsset
-
Provincie
Noord-Brabant
-
Branche
Lokale overheid
-
Opleidingsniveau
HBO
-
Dienstverband
Detachering
-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
Voor de Gemeente Roosendaal is FlexIntens op zoek naar een Functioneel beheerder Beheer Openbare Ruimte (BOR) iAsset voor 32 uur per week.Gemeente Roosendaal is op zoek naar een FUNCTIONEEL BEHEER BOR (BEHEER OPENBARE RUIMTE), iASSET
Jouw opdracht
De gemeente Roosendaal zoekt versterking op het gebied van functioneel en data beheer binnen het ‘domein’ beheer openbare ruimte (BOR). Denk hierbij aan object beheer zoals groen (boom beheer, plantsoenen) of wegen en het inregelen van de daarbij behorende onderhoudsrapportages en maatregelen. Kortom mag jij aan de slag met de moderne BOR software (iAsset) die conform IMBOR 2022 is ingericht waar jij dan ook de collega’s van beheer met jouw expertise verder in gaat helpen. Affiniteit met data en ICT is een pré om je werk efficiënt uit te voeren. Daarnaast zal je fungeren als een brug tussen leverancier en gebruikers bij bijvoorbeeld het oplossen van problemen of het uitrollen van nieuwe ontwikkelingen.
Werkzaamheden:
- Functioneel beheren van ons Beheer Openbare Ruimte (BOR) pakket iAsset.
- Adviseren, ondersteunen van collega beheerders en aannemers die met iAsset werken
- Het aansturen van de leverancier van iAsset bij problemen
- Controles en objectbeheer uitvoeren op met name de thema’s ‘groenbeheer’ en ‘wegen’
- Het converteren van data (denk aan IMBOR conversie) en het testen van het resultaat.
- Importeren van civieltechnische object data in iAsset en het ondersteunen van de betreffende beheerder rondom vragen.
Functie eisen
- Een afgeronde HBO opleiding Informatica/ Informatiemanagement;
- Aantoonbare relevante werkervaring als functioneel of data beheerder BOR bij een gemeente.
- Digitaal vaardig (kennis van ETL tooling zoals FME en API’s is een pré)
- Heeft kennis van processen rondom object beheer. Denk hierbij aan de uitvoering van inspecties conform het handboek bomen of het uitvoeren van onderhoud op objecten en het registreren/administreren van deze werkzaamheden.
- Heeft kennis met IMBOR (2022 en 2025 is een pre)
- Ervaring met andere basisregistraties zoals de BGT (en relatie met BOR)
- Ervaring met GIS is een pré
We zoeken iemand met een positieve en kritische werkhouding, iemand die eigenaarschap toont, verantwoording neemt, proactief is, oog heeft voor plannen en organiseren en mensen met elkaar wil verbinden en inspireren tot het veranderen van hun werkwijzen en het verbeteren van hun prestaties.
Indicatie functie-waardering functioneel beheerder: schaal 9
Kijkende naar de inhoud van deze functie en de Wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP-er uitgevoerd te worden
Functie eisen
Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:
Eisen:
- De kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek) Flexibel Overtuigingskracht/daadkrachtig resultaatgericht samenwerken zelfstandig
- De kandidaat beschikt over een HBO opleiding, informatica/informatiemanagement (blijkt uit CV)
- Kandidaat beschikt over specifieke vakkennis op het gebied van processen rondom beheer openbare ruimte (blijkt uit CV)
- De kandidaat heeft minimaal 3-4 jaar relevante werkervaring (blijkt uit CV)
- Kandidaat heeft specifieke vakkennis op het gebied van Imbor (blijkt uit CV)
- Kandidaat heeft relevante aantoonbare werkervaring op het gebied van functioneel beheer , blijkt uit CV
- In het kader van de wet DBA leent deze uitvraag zich helaas niet voor uitvoering door zzp’ers. Mocht je als zzp’er willen reageren, kan dat via ons middels een detacheringsconstructie.
Wensen:
- Kandidaat heeft relevante werkervaring op gevraagd werkterrein binnen een gemeente/overheid (blijkt uit CV)
- Kandidaat heeft ervaring met andere basisregistraties zoals BGT, ervaring met GIS is een pré
- De kandidaat is digitaal vaardig (kennis van ETL tooling zoals FME en API's is een pré), blijkt uit CV
Inschrijven tot
Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 16-10-2025 om 12:00.
Gewenst aantal uren
32 uur per week.
Procedure en arbeidsvoorwaarden
Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.
Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:
- Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
- Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
- Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
- Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.