Terug naar overzicht

Kwartiermaker facilitair management en vastgoed (FMVG)

  • Provincie

    Noord-Brabant

  • Branche

    Lokale overheid

  • Opleidingsniveau

    HBO

  • Dienstverband

    Detachering Interim

  • Plaats

    De Misse 6, Heesch

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Voor de gemeente Bernheze is FlexIntens op zoek naar een Kwartiermaker facilitair management en vastgoed (FMVG) voor 32 uur per week.

Opdrachtomschrijving

De afgelopen periode is er onderzoek gedaan naar de manier waarop Facility Management & Vastgoed binnen de gemeente Bernheze het meest optimaal kan worden georganiseerd. In het kort komt het erop neer dat er sprake is van een bundeling van alle facilitaire en vastgoed gerelateerde activiteiten binnen een nieuw op te zetten afdeling. Deze veranderopdracht opdracht houdt in dat je de afdeling opbouwt (en na een jaar overdraagt aan een zittende teamcoach) en er tegelijkertijd voor zorgt dat de circa 45 besluiten - die naar aanleiding van het onderzoek zullen worden genomen - worden geimplementeerd.

Dit betekent dat je onder andere:

  • de dagelijkse aansturing van zowel het bodeteam, de facilitair medewerker als het team accommodatiebeheer voor je rekening neemt;
  • een PDC en facilitaire servicedesk gaat opzetten;
  • mogelijke openstaande vacatures gaat invullen;
  • een vastgoedadministratie gaat inrichten in ons FMIS;
  • de facilitaire dienstverlening gaat professionaliseren;
  • een belangrijke rol speelt in de RI&E, Arbo en BHV-activiteiten;
  • professioneel wagenparkbeheer implementeert;
  • een bepalende rol speelt in het MJOP en het onderhoudsprogramma van het gemeentelijk vastgoed.

Kandidaatomschrijving

We zoeken een communicatief sterke kwartiermaker die stevig in zijn schoenen staat, door wil pakken maar tegelijkertijd het geduld heeft wat nodig kan zijn in een ambtelijke omgeving. Je bent in het verleden aantoonbaar succesvol geweest in verandermanagementopgaven en het opzetten van facilitaire teams. Je hebt brede kennis over huisvesting, vastgoedbeheer, inkoop en contractmanagement in de publieke sector.

Je hebt aantoonbaar ervaring in het verhogen van medewerker- en klanttevredenheid in de (semi)publieke sector, je hebt een duidelijke visie op facility management en weet die visie over te brengen op zowel je team als je opdrachtgever en eindgebruikers.

Gewenste werkervaring:

  • 10 jaar of meer ervaring als facilitair leidinggevende in de (semi) publieke sector
  • Ervaring met TopDesk
  • Ervaring met facilitaire inkoop en contractmanagement
  • Ervaring met het opstellen van een MJOP

Functie eisen

Onze opdrachtgever heeft eisen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen geformuleerd:

Eisen:

  1. Minimaal een HBO opleiding in de richting van Facility management
  2. Minimaal 1 jaar ervaring als facilitair manager binnen een gemeente
  3. Aantoonbare ervaring met verandermanagement
  4. Minimaal 5 jaar ervaring als facilitair leidinggevende in de (semi) publieke sector
  5. Ervaring met een FMIS
  6. Ervaring met het opzetten van een PDC en een facilitaire servicedesk

Inschrijven tot

Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 07-08-2025 tot 08:00 uur.

Gewenst aantal uren

32 uur per week.

In deze opdracht is het belangrijk om zichtbaar te zijn binnen de organisatie. Daarom is aanwezigheid op locatie (gemeentehuis Bernheze) 4 dagen per week gewenst.

Procedure en arbeidsvoorwaarden

Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.

Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:

  • Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
  • Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
  • Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
  • Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.

NB: voor elke opdracht is het beheersen van de Nederlandse taal verplicht.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures