Medewerker financiële administratie
-
Provincie
Gelderland
-
Branche
Lokale overheid
-
Opleidingsniveau
MBO
-
Dienstverband
Detachering
-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
Voor de Werkorganisatie Druten-Wijchen is FlexIntens op zoek naar een Medewerker financiële administratie voor 24 uur per week.De Werkorganisatie Druten Wijchen werkt voor twee gemeenten, met ieder hun eigen bestuur, gemeenteraden en ambities. Om dit in goede banen te leiden werken we met zelforganiserende teams met veel eigen verantwoordelijkheid. In onze organisatie telt iedereen mee, ongeacht achtergrond, leeftijd, opleiding en werkervaring. De cultuur is open, informeel en positief.
Opdracht
Als medewerker financiële administratie bij de WDW, en de aangesloten gemeenten Druten en Wijchen, speel je een cruciale rol in het soepel laten verlopen van de financiële administratie van de werkorganisatie en gemeenten. Je werkt nauw samen met je directe collega's en bent verantwoordelijk voor de verschillende taken die primair betrekking hebben op debiteurenbeheer.
Verantwoordelijkheden:- Je zorgt ervoor dat onze uitgaande facturen correct en tijdig de deur uitgaan;
- Op verzoek voer je boekingen uit in het financieel systeem en leg je binnengekomen vorderingen vast;
- Je volgt openstaande facturen op en zorgt ervoor dat onze debiteuren tijdig betalen. Als een betaling te laat is, neem je contact op met de klant en beslis je of je tot invordering overgaat of nog enig respijt biedt;
- Je maakt een overzicht van de posten waarvoor je het invorderingsproces met de deurwaarder gaat opstarten;
- Je stelt overzichten op en houdt ze up-to-date. Zo zorg je ervoor dat het management altijd inzicht heeft in de financiële situatie;
- Je beheert de gedeelde mailbox en beantwoordt binnenkomende vragen. Klanttevredenheid staat hierbij voorop. Je zorgt ervoor dat je vragen van onze klanten snel en gericht beantwoordt;
- Je signaleert knelpunten en hebt oog voor het optimaliseren van processen;
- Je beheert het periodieke betalingssysteem;
- Je ondersteunt het team bij voorkomende financieel administratieve taken zoals bankbetalingen en -boekingen en het verwerken van inkoopfacturen.
Het betreft een tijdelijke opdracht ter vervanging van een collega die met zwangerschapsverlof gaat. Na de eerste periode (t/m 4 januari 2026) blijf je voor minimaal 6 uur en maximaal 8 uur per week werkzaam ter ondersteuning van het team (t/m 3 april 2026).
Functie eisen
Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:
Eisen:
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van debiteurenbeheer
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo4 niveau
- In het kader van de wet DBA leent deze uitvraag zich helaas niet voor uitvoering door zzp’ers. Mocht je als zzp’er willen reageren, kan dat via ons middels een detacheringsconstructie.
Wensen:
- Minimaal 3jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van debiteurenbeheer
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveauin een financieel-administratieve richting
- De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf
Competenties
- Communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling
- Nauwkeurig
- Oog voor detail
- Klantgericht
- Zelfstandig
- Behulpzaam
Inschrijven tot
Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 10-06-2025 om 12:00.
Gewenst aantal uren
24 uur per week.
Procedure en arbeidsvoorwaarden
Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.
Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:
- Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
- Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
- Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
- Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.