Procesadviseur
-
Provincie
Noord Holland
-
Branche
Lokale overheid
-
Opleidingsniveau
HBO
-
Dienstverband
Detachering
-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
Voor de Gemeente Amsterdam is FlexIntens op zoek naar een Procesadviseur voor 32 tot 36 uur per week.Opdrachtomschrijving
Op de afdeling Onderwijshuisvesting (OHV) werken accounthouders en adviseurs samen aan de opgave om voldoende en kwalitatief goede schoolgebouwen te realiseren voor het primair onderwijs, voortgezet onderwijs, (voortgezet) speciaal onderwijs en bewegingsonderwijs in Amsterdam. De afdeling werkt daarbij aan zowel vervanging en vernieuwing van verouderde scholen in de stad. Binnen deze context is een werkwijze ontwikkeld en tegelijkertijd wordt er veel geleerd in de praktijk. Het geleerde en de gemaakte verbeterslagen willen we vastleggen in een praktische hand-out (nadrukkelijk geen handboek of AO-beschrijving), die eenvoudig door gebruikers kan worden doorontwikkeld. Deze hand-out moet aansluiten bij de manier waarop de collega’s binnen OHV samenwerken in Teams. Naast de hand-out gebruikt de afdeling diverse formats. De wens is om deze formats te verbeteren en te koppelen aan de hand-out, aangevuld met goede voorbeelden en verbeterslagen die het werk overzichtelijker en eenvoudiger maken.
De verwachting is dat bij de uitvoering van deze opdracht ook vragen naar voren komen die nog verdere uitwerking vragen, zoals afspraken die niet eenduidig zijn of werkwijzen waarover discussie bestaat. Het uitwerken van een aantal van deze vraagstukken maakt onderdeel uit van de opdracht. Daarnaast wordt jouw hulp gevraagd bij het uitwerken en borgen van deelprocessen.
Om de hand-out levend en actueel te houden, is het van belang dat deze eenvoudig aanpasbaar is. Daarvoor moet helder zijn welke rollen en verantwoordelijkheden daarbij horen, en wat er nodig is om deze manier van werken blijvend te borgen. Gevraagd wordt hiervoor een voorstel uit te werken.
Tot slot wordt er van je verwacht dat je ook praktische, ondersteunende werkzaamheden oppakt, zoals het vervangen van de secretaris bij het maken van een agenda of verslag, of het organiseren van een bijeenkomst met betrokken partners.
Werkzaamheden
- Hoofdstructuur voor “hand-out” werkwijze in Teams ontwerpen, afstemmen en implementeren;
- Verbeteren en versimpelen van huidige formats en koppelen aan werkwijze (eenduidigheid, maar ook hoe kunnen werkzaamheden simpeler, meer geautomatiseerd);
- Ondersteuning bieden bij het verder uitwerken van enkele deelprocessen/formats, waaronder het inbedden van de nieuwe participatieverordening in de werkwijze (overige deelprocessen NTB in overleg met opdrachtgever);
- Voorstel schrijven voor borging werkwijze voor het werken met de hand-out (rol/verantwoordelijkheid).
Functie eisen
Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:
Eisen:
- De aangeboden kandidaat heeft kennis en ervaring met het werken binnen de applicatie Teams
- De aangeboden kandidaat dient minimaal 2 dagdelen fysiek aanwezig te zijn op kantoor, waarbij de dinsdag op het Weesperplein 8 en de maandag of de donderdag op Amstel 1
- De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau
- De aangeboden kandidaat is in het bezit van een erkende hbo diploma.
- In het kader van de wet DBA leent deze uitvraag zich helaas niet voor uitvoering door zzp’ers. Mocht je als zzp’er willen reageren, kan dat via ons middels een detacheringsconstructie.
Wensen:
- De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het werken in een grote gemeentelijke organisatie
- De aangeboden kandidaat heeft kennis en ervaring met projectmatig werken, procesmanagement
- De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het continue verbeteren van processen
Competenties
- Analytisch vermogen niveau
- Inventiviteit niveau
- Omgevingsbewustzijn niveau
- Samenwerken niveau
- Resultaatgerichtheid niveau
- Overtuigingskracht niveau
Inschrijven tot
Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 02-12-2025 om 12:00.
Gewenst aantal uren
32 tot 36 uur per week.
Procedure en arbeidsvoorwaarden
Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.
Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:
- Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
- Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
- Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
- Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.