Terug naar overzicht

Projectondersteuner

  • Provincie

    Zuid Holland

  • Branche

    Lokale overheid

  • Opleidingsniveau

    HBO MBO

  • Dienstverband

    Detachering

  • Plaats

    Johan de Wittstraat 45, Wassenaar

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Voor de Gemeente Wassenaar is FlexIntens op zoek naar een Projectondersteuner voor 36 uur per week.


Je komt te werken voor een kleine bijzondere gemeente. Een uniek stukje Nederland, waar zo’n 27.000 mensen wonen. Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag met een diverse bevolking; één op de 5 inwoners heeft bijvoorbeeld een internationale achtergrond. Wassenaar is een heel gevarieerde gemeente; met prachtige landgoederen, strand, natuur- en waterwingebied, residenties en de ambassade van de Verenigde Staten.

Spreekt onze werkcultuur met de kernwaarden respectvol, verantwoordelijk en omgevingsgericht jou aan? Als het antwoord ‘ja’ is dan kijken we uit naar jouw reactie. Laat ons weten waarom jíj een aanwinst bent voor Wassenaar.

Opdracht
Ben jij de enthousiaste, pro-actieve en klantgerichte projectondersteuner die wij zoeken? Ben je een echte regelaar met een professionele houding? Houd je het resultaat voor ogen en kun je uitstekend communiceren? Heb je affiniteit met duurzaamheid? Dan zijn wij op zoek naar jou.

De groep programma- en projectondersteuning zoekt extra ondersteuning voor het project Duindigt en andere projecten. Je ondersteunt voornamelijk de projectleiders in de organisatie die zich bezig houden met gebiedsontwikkeling. Je ondersteunt op projectbeheersingsaspecten zoals de financiën, planning, risico's en het bijhouden van het zaaksysteem. Je zorgt in het financieel systeem verplichtingen aan te maken, te coderen en de facturatie in het proces te bewaken. Je werkt samen met 2 collega-projectondersteuners. Jullie zijn elkaars back-up en regelen zaken die project ondersteunend zijn voor het hele team. Ook ben je bereid om, zo nodig, aanwezig te zijn bij overleggen die in de avond plaatsvinden.

Dit zijn de werkzaamheden:

  • Als projectondersteuner werk je mee aan ondersteunende en uitvoerende taken binnen Project Duindigt en mogelijk ook bij andere projecten.
  • Meer inhoudelijk omvat je werkpakket o.a. zorgdragen voor verslaglegging, (mede)bewaken van de voortgang van verschillende werkzaamheden/afspraken, verzorgen van de projectadministratie (ook digitaal), voorbereiden en plannen van bijeenkomsten (intern en extern) en verzorgen van de daarbij behorende correspondentie en mailingen, verzorgen van opdrachtbrieven, financiële verplichtingen administratie en de administratieve afwikkeling van opdrachten, onderhouden van contacten met interne en externe partners en de communicatie medewerker helpen actueel houden van projectinformatie op de website.

Functie eisen

Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:

Eisen:

  1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
  2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als project ondersteuner / medewerker
  3. In het kader van de wet DBA leent deze uitvraag zich helaas niet voor uitvoering door zzp’ers. Mocht je als zzp’er willen reageren, kan dat via ons middels een detacheringsconstructie.

Wensen:

  1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 in administratieve richting / in de richting van projectmanagement
  2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar bij een gemeente als projectondersteuner
  3. Aantoonbare werkervaring met systemen MS Office en zaaksysteem JOIN
  4. Uiterlijk beschikbaar per 15 december 2025 voor 36 uur per week voor de gehele duur van de opdracht inclusies eventuele verlengingsoptie(s)

Competenties

  • Organiseren
  • Coördineren
  • Proactief
  • Communicatief vaardig
  • Samenwerken
  • Politiek sensitief

Inschrijven tot

Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 27-11-2025 om 12:00.

Gewenst aantal uren

36 uur per week.

Procedure en arbeidsvoorwaarden

Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.

Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:

  • Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
  • Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
  • Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
  • Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.
NB: het beheersen van de Nederlandse taal is voor elke opdracht vereist.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures