Terug naar overzicht

Projectsecretaris

  • Provincie

    Overijssel

  • Branche

    Lokale overheid

  • Opleidingsniveau

    HBO

  • Dienstverband

    Detachering

  • Plaats

    Zwolsestraat 16, Raalte

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Voor de Gemeente Raalte is FlexIntens op zoek naar een Projectsecretaris voor 32 tot 36 uur per week.

We zijn de gemeente Raalte en mensen werken graag bij ons om wie we zijn. We zijn positief, we doen het samen en het liefst stropen we onze mouwen op. De drang om vooruit te willen en het lef om buiten de lijntjes te kleuren, kenmerkt ons. We zijn op zoek naar jou als jij een bijdrage wilt leveren aan onze samenleving. Want die staat niet stil. Onze inwoners dagen ons iedere dag uit om samen met hen het leven in de gemeente Raalte nog mooier te maken.

Je krijgt bij ons niet alleen werk dat ertoe doet, je krijgt bij ons ook de ruimte en het vertrouwen om het verschil te maken. De gemeente Raalte groeit. En dat geeft kansen. Groei jij mee?

Opdracht

Binnen het cluster beleid van het sociaal domein zijn wij op zoek naar een ervaren en proactieve ondersteuner/projectsecretaris. Je bent een belangrijke schakel in de ondersteuning van het team en de voortgang van twee grote projecten: de ontwikkeling van het Domein Sociaal en het programma sociale basis.

Als projectsecretaris ben je verantwoordelijk voor het plannen, organiseren en coördineren van diverse werkzaamheden binnen het cluster beleid. Je werkt nauw samen met collega’s, teamleiders en de domeinmanager en hebt een actieve rol in de organisatie en communicatie rondom projecten en bijeenkomsten.

Je bent niet afwachtend, maar neemt initiatief en behoudt het overzicht, ook in dynamische situaties. Je bent communicatief vaardig, dienstverlenend en werkt nauwkeurig. Je schakelt makkelijk tussen verschillende taken en weet goed prioriteiten te stellen.

Je lost knelpunten op als er iets scheef dreigt te groeien in voortgang, deadline of budget. Je weet de juiste mensen te vinden om te regelen wat nodig is en men weet jou ook te vinden. Je wordt dus een vertrouwde naam en een bekend gezicht voor iedereen die het cluster en de projecten betrokken is. Jij bent proactief en komt met eigen inbreng indien nodig wat zeker gewaardeerd wordt. Met jouw doortastende georganiseerde aanpak help jij mee om de ambities waar te maken.

Kerntaken

  • Praktische ondersteuning en daadwerkelijk onderdelen begeleiden en oppakken bij grote projecten, zoals:
    • Project Domeinontwikkeling: ondersteuning en voorbereiding bij afspraken, vergaderingen, communicatie met betrokkenen.
    • Project Sociale Basis: ondersteuning bij planning, organisatie en communicatie.
  • Plannen van overleggen en afspraken.
  • Notuleren en uitwerken van overleggen met interne en externe partijen.
  • Organiseren van bijeenkomsten.
  • Voorbereiden en verslagleggen van overleggen, inclusief monitoring van actiepunten.
  • Ondersteunen bij administratieve afhandeling van subsidies.

Functie eisen

Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:

Eisen:

  1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau
  2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectondersteuner
  3. In het kader van de wet DBA leent deze uitvraag zich helaas niet voor uitvoering door zzp’ers. Mocht je als zzp’er willen reageren, kan dat via ons middels een detacheringsconstructie.

Wensen:

  1. Aantoonbare werkervaring als projectondersteuner binnen het sociaal domein
  2. Aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 8 jaar als projectondersteuner bijeen gemeente
  3. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner
  4. Een korte motivatie waarom deze opdracht je aanspreekt en waarom jij de geschikte kandidaat bent. De motivatie dient door de kandidaat zelf geschreven te zijn

Competenties

  • Organisatietalent Collegiaal Zelfstandig Flexibel Klantgericht Communicatief vaardig Stressbestendig Proactief Gestructureerd

Inschrijven tot

Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 24-11-2025 om 12:00.

Gewenst aantal uren

32 tot 36 uur per week.

Procedure en arbeidsvoorwaarden

Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.

Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:

  • Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
  • Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
  • Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
  • Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.
NB: het beheersen van de Nederlandse taal is voor elke opdracht vereist.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures