Terug naar overzicht

Allrounder Burgerzaken

  • Provincie

    Gelderland

  • Branche

    Lokale overheid

  • Opleidingsniveau

    MBO

  • Dienstverband

    Detachering

  • Plaats

    Hogeweg 11, Zaltbommel

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Voor de Gemeente Zaltbommel is FlexIntens op zoek naar een Allrounder Burgerzaken voor 28 uur per week.

Werken bij de gemeente Zaltbommel (https://www.werkenbijgemeentezaltbommel.nl/) betekent deel uitmaken van een dynamisch organisatie met een open werksfeer. Onze 160 medewerkers werken vanuit het gemeentekantoor en de gemeentewerf in de historische stad Zaltbommel en het omliggende buitengebied met elf dorpen. De gemeente is goed bereikbaar naast de A2 en met een directe treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Ontdek de vele mogelijkheden bij de gemeente Zaltbommel en groei mee in een ambitieuze organisatie.

Opdracht
Als allround medewerker burgerzaken heb je een belangrijke rol in de backoffice. Je versterkt samen met zo’n 12 collega’s het team Burgerzaken. Je komt te werken in een flexibel en gezellig team van jong tot oud. De functie bestaat uit een dynamisch takenpakket.

Waar ga je je mee bezig houden?

  • Beoordelen en verwerken buitenlandse brondocumenten;
  • Verwerken van de eerste inschrijving BRP;
  • Bijhouden van het BRP (actualiseren/corrigeren);
  • Hervestigingsaanvragen verwerken;
  • Back-office balie, zoals (her)vestigingen uit het buitenland;
  • Adresonderzoeken en beoordelen briefadressen;
  • Indien nodig bijkomende baliewerkzaamheden.

Functie eisen

Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:

Eisen:

  1. Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding
  2. Een aantoonbare afgeronde opleiding burgerzaken op mbo 4 niveau
  3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround medewerker burgerzaken
  4. Aantoonbare werkervaring met PINK Roccade en MS teams binnen een gemeente
  5. In het kader van de wet DBA leent deze uitvraag zich helaas niet voor uitvoering door zzp’ers. Mocht je als zzp’er willen reageren, kan dat via ons middels een detacheringsconstructie.

Wensen:

  1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround medewerkerburgerzaken binnen een lokale gemeente
  2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het zelfstandig verwerken van brondocumenten :
  3. Aantoonbare werkervaring met complexe mutaties in het BRP
  4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het aannemen van eerst- en hervestigingen binnen een gemeente

Competenties

  • Je bent postief en dienstverlenend ingesteld
  • Je bent leergierig en kunt in korte tijd veel nieuwe kennis absorberen en vaardigheden aanleren
  • Je bent stressbestendig, denkt in mogelijkheden en pakt zaken hands on op
  • Je bent in staat om veel verschillende taken snel en efficiënt af te wikkelen en stelt daarbij de juiste prioriteiten
  • Je kunt snel schakelen tussen onderwerpen, staat sterk in je schoenen en houdt van uitdagingen
  • Je bent zorgvuldig, communiceert helder, zowel mondeling (ook Engels) als schriftelijk

Inschrijven tot

Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 09-10-2025 om 12:00.

Gewenst aantal uren

28 uur per week.

Procedure en arbeidsvoorwaarden

Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.

Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:

  • Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
  • Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
  • Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
  • Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.
NB: het beheersen van de Nederlandse taal is voor elke opdracht vereist.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures