PMO Lead
-
Provincie
Utrecht
-
Branche
Lokale overheid
-
Opleidingsniveau
HBO
-
Dienstverband
Detachering Interim
-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
Voor de EDSN is FlexIntens op zoek naar een PMO Lead voor 28 uur per week.Gezocht: Office manager met HR-support voor EDSN pRO
Administratief met gevoel voor werving en organisatieBouw mee aan de toekomst van de Nederlandse energiemarkt. In het kader van de verdere professionalisering van de programma Regie Organisatie (pRO) zijn we op zoek naar een Office Manager met administratieve precisie en gevoel voor HR, die administratieve processen op rolletjes laat lopen en ondersteuning biedt bij wervingsactiviteiten. Deze functie vraagt om een ervaren, proactieve professional die weet hoe je structuur aanbrengt in een dynamische omgeving.
Over ons samenwerkingsverband
De programma Regie Organisatie is het netwerk waarin Nederlandse netbeheerders samenwerken aan vernieuwing van de energiemarkt. Binnen de pRO wordt op sectorbrede schaal gewerkt aan digitalisering, standaardisatie en samenwerking. De organisatie is in transitie en groeit naar zelfstandigheid. In dat kader zoeken we tijdelijke ondersteuning op management- en organisatieniveau. Je werkt in deze functie nauw samen met de directeur van de pRO en met de kwartiermaker Strategisch resourcemanagement & HR. Je vervult een centrale rol in de ondersteuning van het management en van de HR-gerelateerde processen.
Jouw opdracht
Als Office Manager zorg je voor overzicht, structuur en continuïteit in de dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast speel je een belangrijke rol in administratieve HR-processen zoals werving, onboarding en offboarding van medewerkers en externen.
Jouw verantwoordelijkheden en prestaties op een rij:
- Complex agendabeheer voor de directeur
- Organisatorische en administratieve ondersteuning van de directeur
- Ondersteuning van het wervingsproces (vacaturebeheer, afstemming met kandidaten, plannen van gesprekken en locaties etc)
- Uitvoering van onboarding- en offboardingprocessen
- Voorbereiden en ondersteunen van interne overleggen, bijeenkomsten en interne events
- Bijhouden van overzichten in Excel en opstellen van presentaties in PowerBI en PowerPoint
- Eerste aanspreekpunt voor praktische en organisatorische vragen binnen het team
Wie ben jij?
Een gestructureerde en proactieve ondersteuner met uitstekende organisatorische vaardigheden. Je voelt je comfortabel in een rol dichtbij het management, hebt oog voor detail en weet hoe je administratieve processen soepel laat verlopen. Je hebt ervaring met administratieve ondersteuning en HR-gerelateerde processen, en je voelt je thuis in een omgeving waarin agile gewerkt wordt. Tegelijk ben je mensgericht en weet je hoe belangrijk een goede eerste indruk is bij nieuwe medewerkers of externen. Je wil service verlenen, je kunt snel schakelen en je houdt goed overzicht.
Daarnaast breng je mee:
- Minimaal 3 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare administratieve/ondersteunende functie
- Ervaring met HR-processen zoals werving en onboarding
- Bekend met werken in een agile organisatie (pré)
- HBO werk- en denkniveau
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
- Uitstekende vaardigheden met MS Office, Sharepoint en Teams. Bij voorkeur heb je ook enige ervaring met Power BI.
Wat bieden wij jou?
- Een uitdagende functie (28 uur per week) in het hart van de energiesector
- Een innovatieve en Agile-gedreven hybride werkomgeving
Functie eisen
Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:
Eisen:
- De kandidaat beheerst de Nederlandse taal zowel schriftelijk als woordelijk uitstekend
- De kandidaat is bereid om 2 dagen in de week op het kantoor in Amersfoort aanwezig te zijn
- De kandidaat beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 3 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare administratieve/ ondersteunende functie
- Aantoonbare ervaring met HR-processen zoals werving en onboarding
- Aantoonbare vaardigheden met MS Office, Sharepoint en Teams
- Soft skills: - flexibiliteit - gestructureerd - proactief - organisatorische vaardigheden - oog voor detail - agile - mensgericht - service gericht - snel schakelen - overzicht houden
Wensen:
- Minimaal 5 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare administratieve/ ondersteunende functie
- Kandidaat is aantoonbaar bekend met werken in een agile organisatie
- Aantoonbare ervaring met power BI
- Gelieve hieronder de contactgegevens voor de directe contactpersoon voor deze aanbieding mee te geven indien deze afwijkt van het account waarmee wordt aangeboden
Inschrijven tot
Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 16-05-2025 om 9:00.
Gewenst aantal uren
28 uur per week.
Procedure en arbeidsvoorwaarden
Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.
Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:
- Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
- Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
- Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
- Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.