Terug naar overzicht

Projectcoördinator vastgoed

  • Provincie

    Utrecht

  • Branche

    Lokale overheid

  • Opleidingsniveau

    HBO

  • Dienstverband

    Detachering Interim

  • Plaats

    Rumpsterweg 4, Bunnik

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Voor de Gemeente Bunnik is FlexIntens op zoek naar een Projectcoördinator vastgoed voor 24 uur per week.

Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.

Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.

Opdracht

Je bent onderdeel van de afdeling Ruimtelijke Regie en gaat projecten op het gebied van vastgoed en beheer uitvoeren, waarin o.a. de maatschappelijke accommodaties worden beheerd. Je bent sparringpartner van de wethouders, manager en collega’s binnen vastgoed en het sociaal domein. Je bent belast met de rechten van opstal, regievoering over verbonden partijen, afhandelingen van schades en aansprakelijkheidstellingen, en verkoopadvies.

De werkzaamheden zullen verder bestaan uit:

  • Verantwoordelijkheid: Je bent verantwoordelijk voor de realisatie en uitvoering van een aantal renovatie- en nieuwbouwprojecten;
  • Multitasking: Je kunt multitasken: van werkvoorbereiding tot budget- en kwaliteitsbewaking, van de aansturing van vaklieden en onderaannemers tot de communicatie met politiek-bestuurders en interne beleidsmedewerkers;
  • Communicatie: Je zorgt voor de juiste communicatie en afstemming met belanghebbenden en je bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever (intern);
  • Kennis van wet- en regelgeving: Je bent goed op de hoogte van de huidige wet- en regelgeving rond de bouw en realisatie van vastgoedprojecten en het beheren en exploiteren van vastgoed (zoals inkoop, veiligheid, arbo, milieu, enzovoort);
  • Documentatie: College- en raadsbesluiten en raadsinformatiebrieven opstellen;
  • Vertegenwoordiging: Vertegenwoordiging van het college in beroep- en hoger beroepzaken.

Functie eisen

Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:

Eisen:

  1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van Bouwkunde, Vastgoedkunde
  2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeentelijke organisatie
  3. Aantoonbare werkervaring met financiële en juridische vraagstukken op het gebied van vastgoed

Wensen:

  1. Uiterlijk beschikbaar per 1 juni 2025 voor 24 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief verlengingen
  2. Minimaal8 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeentelijke organisatie
  3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het coördineren van vastgoed realisatie binnen een gemeente, licht dit toe in het cv
  4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met verduurzaming van Vastgoed
  5. Aantoonbare werkervaring met financiële en juridische vraagstukken op het gebied van vastgoed;

Competenties

  • Financiële en juridische kennis
  • Communicatieve vaardigheden
  • Commercieel inzicht
  • Schriftelijke vaardigheden

Inschrijven tot

Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 15-05-2025 om 12:00.

Gewenst aantal uren

24 uur per week.

Procedure en arbeidsvoorwaarden

Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.

Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:

  • Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
  • Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
  • Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
  • Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.
NB: het beheersen van de Nederlandse taal is voor elke opdracht vereist.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures