Teamleider Facilitaire zaken
-
Provincie
Zuid Holland
-
Branche
Lokale overheid
-
Opleidingsniveau
HBO WO
-
Dienstverband
Detachering
-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
Voor de Gemeente Pijnacker-Nootdorp is FlexIntens op zoek naar een Teamleider Facilitaire zaken voor 32 uur per week.De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 500 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
Het domein Bedrijfsvoering & Dienstverlening bestaat uit de teams HR, Financiën, IT, Bedrijfsbureau, Communicatie, KCC en Facilitaire Zaken. Het domein zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers van de gemeentelijke organisatie goed worden ondersteund en geadviseerd op het gebied van bovenstaande deelgebieden. De vacature betreft het team Facilitaire Zaken.
Opdracht
- Aansturing van het team FZ
- Bouwen aan een nieuw team FZ
- Opzetten Producten & Dienstencatalogus
- Regie voeren op uitvoering Project Upgrade Kantoorpand met onder andere de verbouwing van pantry’s, raadzaal, restaurant en expeditie.
- Optimaliseren en vastleggen werkprocessen
- Doen van aanbestedingen voor verschillende soft- en hardservices in samenwerking met inkoop en implementeren van de gecontracteerde services. Onder andere:
- Catering
- Schoonmaak
- Toegangscontrolesysteem
- Onderhoud E/W/K installaties
- Opzetten van en/of regievoeren op verschillende teamoverstijgende projecten. Onder andere:
- Werkplekbeleid
- Wagenparkbeheer
- Ontvlechten huisvesting en vastgoedbeheer
Functie eisen
Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:
Eisen:
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als leidinggevende op het gebied van facilitair management m.n. huisvestingsvraagstuk (bouwkundige- en technische kennis)
- Gezien de aard van de werkzaamheden/opdracht werk je in ieder geval 2 dagen op kantoor
- Aantoonbare werkervaring als teamleider facilitair binnen verschillende soorten organisaties, waaronder minimaal één opdracht binnen een gemeentelijke organisatie
- In het kader van de wet DBA leent deze uitvraag zich helaas niet voor uitvoering door zzp’ers. Mocht je als zzp’er willen reageren, kan dat via ons middels een detacheringsconstructie.
Wensen:
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als leidinggevende/projectleider op het gebied van facilitair management/huisvestingsvraagstuk
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met visieontwikkelingen op facilitair gebied binnen een overheidsorganisatie
- Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding
- Aantoonbare werkervaring met organisatieveranderingen op facilitair gebied
Competenties
- Vertrouwd met politieke en bestuurlijke verhoudingen binnen een gemeentelijke organisatie
- Resultaatgerichte, dienstverlenende en flexibele instelling
- Overtuigingskracht, weerstand managen, helikopterview, analytisch vermogen en verbinder
- Communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling
Inschrijven tot
Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 14-07-2025 om 9:00.
Gewenst aantal uren
32 uur per week.
Procedure en arbeidsvoorwaarden
Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.
Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:
- Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
- Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
- Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
- Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.